KON NI CHI WA

わーるどわいど

【和訳】midsummer madness - 88rising

※8/10 修正

Dzのところを、かなり聞き取り間違いしてたのでしっかりなおしました!

 

うおおお!!!!!!!!

これは本当にやばい!

アベンジャーズ見たいだわ!!!!

ジョージのhook最高すぎるw

 augastもrich brainもやばい!((語彙力w

欲を言えばnikiとmasiweiも歌って欲しかった

 

音源 → https://youtu.be/VPSoNx1gyQ4

 

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー

[Chorus: Joji]
Last night I lost all my patience
昨日の夜僕は全てを無くして
You were fucked up, I was wasted
君は全てを台無しにして、僕は何もかも無駄にした
Midsummer madness
真夏の狂気
I can't take it no more, no more
これ以上はもう
Fuck the ru-u-u-ules
ルールなんてクソ食らえ
Ru-u-u-ules
Ru-u-u-u-oh
Fuck the ru-u-u-ules
Ru-u-u-ules
Ru-u-u-u-oh

[Verse 1: AUGUST08]
Make it make sense
わかってる?
Make it make sense, I
わかってるよね、僕は
Can't hide a heart in a black tint, I
心を暗い闇に隠すことなんてできない
You were off the bullshit and the tablets
君は下手な嘘ばっかついて
Under 21, both savage
お互いに言い合ったね
All these blurry nights feel the same to me
全ての朧な夜が僕も同じように感じさせる
Heart full of hate, no vacancy
心の底から傷ついて、心は空っぽ
Only one you gon' to blame when it's over
傷ついた君はもう限界で
Can't look me in my eyes when you sober
瞳に映った僕を酔ってなきゃ見ることもできない
Hey, I'm the one you call when you feel alone
ねぇ、寂しくなったら電話してよ
Running up a check just to help you cope
君を助けてるために駆けつけるよ
I just want to live in the moment
僕は今この時を生きたいんだ
You just want to fight cause you lonely
君は孤独と戦ってるね
Tryna see a Milly then be really up
ミリーを見てるけど本当にお手上げだね
Rockstar crash in my Bentley truck
ロックスターがベントレーにぶつかる
You need all my love
君は僕の愛が必要なんだ
You've got all the love
君は全てを愛を持ってるんだ

 

[Chorus: Joji]
Last night I lost all my patience
You were fucked up, I was wasted
Midsummer madness
I can't take it no more, no more
Fuck the ru-u-u-ules
Ru-u-u-ules
Ru-u-u-u-oh
Fuck the ru-u-u-ules
Ru-u-u-ules
Ru-u-u-u-oh

[Verse 2: Rich Brian]
Eh, uh, eh, eh, uh
Been a minute since I heard you wanna stay as friends
少し時が経って、君は友達のままでいたいって言ったね
I learned from my mistakes, you made me want to learn again
僕は僕の間違いから学んで、君はまたそれを気づかせてくれた
I don't really see the problem, it's a risk I wanna take
心配ならいらないよ、僕がリスクなら取っ払うから
You say let's see where it goes but I don't really wanna wait
君はそれがどこに行くか見ててって言うけど、僕は待てないよ
Ay, look and listen up
見て、そして聞いて
You've been smiling when we fuck
思い出して僕達が幸せな時に君は笑ってたんだ
Let's not even think about it we ain't gotta talk a lot
これ以上話すことはないのかな
Make it hotter than the summer, I'll stay with you when it's not
夏がもっとこの想いを熱くさせる、僕は君と一緒にいたいけど熱は冷めたみたい
Put the slow jam's on, I wanna see you make it pop, ay
ブレーキをゆっくりかけていって、君がヤってくれるのを待ってるんだ
Moving all around the bed like we just toss and turn, ay
ベッドを寝転がるように動き回るんだ
Playin' with the fire, I don't care if I get burned, ay
楽しい火遊びで燃え尽きたって構わない
I'ma treat you good like you've been waiting for your turn, ay
帰ってきた君を最高に癒すつもりさ
Nothing in the universe feel better than your tongue, ay
宇宙に飛んだようになる君の舌使い
Bouta go home I know you finna come with
家に帰るときに君がついてくることを知ってるんだ
I'm playing these games like a pimp on the strip
これはまさにストリップの女とやるゲームみたいで
Conversations late night about how we gonna live
夜遅くまで2人のこれからについて話したね
I don't got the answer to it, all I finna say is..
答えは出なかった、僕が結局言いたいことは…


[Chorus: Joji]
Fuck the ru-u-u-ules
Ru-u-u-ules
Ru-u-u-u-oh
Fuck the ru-u-u-ules
Ru-u-u-ules
Ru-u-u-u-oh

[Verse 3: DZ]

當光灑進了 white Porsche

光を浴びてホワイトポルシェで進む

I never felt so good

今まで感じたことない最高な気持ち

Call me DJ Knowknow, oh-oh no

DJって呼んでくれよ

播放列表歌很夠

トラックリストは充分にあるさ

你點頭我心裡會滿足

君がリズム乗ってくれているなら僕は満足で

博物館給了更多感悟

ミュージアムが更に僕の心を動かすのさ

天文台半山道漫步

天文台からの道を歩いてる

拼LA夜景的版圖

LAの夜景を絵にするんだ

Fuck the rules

ルールなんてクソくらえ

距離不是問題, I know

距離なんてのは問題じゃないだろう?

為了這一刻的feel我值得飛了那麼久

このひと時が長く続けば良いのになって

She lookin' so pretty, I wanted a kiss

可愛いらしい君にキスを

把beautiful memories 存入我的iPhone X

美しい思い出は僕のiPhoneXの中に

I,I,I hope 24 can become 48

今日が明日も続けば良いのに

看日落 粉的天 有藍月亮陪

日が沈むのを眺めて、ブールムーンに寄り添って

想要擁抱 你在我需要前給

君を抱きしめたい、君が必要なんだ

Sunny gone, I don't care, you're my sunshine babe

日は沈んでも大丈夫、君が僕の光さ

[Verse 3: joji]
I don't feel control
制御が利かない
Better on my own
一人ぼっちよりはマシかな
I'm used to being so gone for way too Long
長く続く道を過ぎ去った
Rules, rules, rules

 

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー

 

あーー最高🔥

ノーノー歌うまいよね笑笑

また曲出してね!!!!